Therapeutische Dieptemassage
Pijn als gevolg van langdurige stress is goed te behandelen. Als overspannen spieren lange tijd niet tot rust komen, raken ze blijvend verkrampt. Dit komt vooral veelal voor bij spieren in de nek, de schouders en de rug. Als in die situatie tegelijkertijd stresshormonen andere lichaamsfuncties ontregelen, zijn krachtverlies, prikkelbaarheid, hoofdpijn en slapeloosheid de meest bekende gevolgen.

Om met blijvend resultaat langdurige pijnklachten te bestrijden moet er eerst ruimte komen voor lichamelijke en geestelijke ontspanning. Therapeutische dieptemassage is dan een goede oplossing. Deze unieke en grondige behandelwijze bestrijdt niet alleen de pijn, maar voorziet het lichaam ook van nieuwe energie. Tijdens de dieptemassage wordt doelgericht gezocht naar de oorzaak.

Naarmate de menselijke geest leert zich te ontspannen, komt er ruimte voor bewustwording en een opgewekte houding. Pas daarna krijgt het natuurlijke herstellingsvermogen van het lichaam de kans haar werk te doen. Dieptemassage is vrij uniek. Voor de therapeut zijn een grondige kennis van het lichaam en een hoge mate van vakbekwaamheid een eerste vereiste. Als het goed wordt toegepast, vermindert het uw lichamelijke, mentale en emotionele druk en maakt een ander mens van u. Onmisbaar voor een zinvolle aanpak van diepliggende pijnklachten zijn tact en zorgzaamheid in een prettige sfeer. Dit alles vindt u in de praktijk voor therapeutische dieptemassage. Caroline Habraken is degene die u daar alle uitleg en persoonlijke aandacht geeft en u deskundig behandelt.
"Lift" uw spirit wat leid tot eenheid, kracht en welbevinden